Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/lamsy/public_html/wp-includes/pomo/plural-forms.php on line 210
تحویل سومین سری کیوسک های صنعتی LAMSY به کارخانجات اسنوا | کیوسک اطلاع رسانی

تازه ها: تجهیز کیوسک اطلاع رسانی LAMSY  به پرینتر A4 لیزری / تولید اولین سری کیوسک اطلاع رسانی ۴۲ اینچ ایستاده در شرکت مبنا پارس / افتتاح کیوسک های اطلاع رسانی فضای باز LAMSY در قطعات بهشت زهرا توسط شهردار تهران / عرضه کننده سیستم های جامع در حوزه اطلاع رسانی و خدمات مکانیزه / اولین تولید کننده کیوسک فضای باز و نمایشگر لمسی در ایران

اطلاع از تازه ترین اخبار در سایت جدید شرکت: www.lamsykiosk.com

۲۱ اسفند ۱۳۹۷

تحویل سومین سری کیوسک های صنعتی LAMSY به کارخانجات اسنوا


فرستنده: lamsy

در ادامه اجرای پروژه کنترل کیفیت هوشمند خطوط تولید کارخانجات اسنوا مبتنی بر کیوسک های صنعتی LAMSY ، سومین سری این کیوسک ها تحویل و به بهره برداری رسید.

در چهارچوب اجرای این طرح، عملیات مانیتورینگ داده ها و صدور فرامین لازم و متناسب در خطوط تولید به صورت خودکار و مکانیزه از طریق کیوسک های LAMSY انجام می شود و ضمن شناسایی خطاهای سیستمی و انسانی احتمالی در مراحل مختلف تولید، از انتقال آن به محصول نهایی جلوگیری بعمل می آید.

این کیوسک ها با سازه ی فلزی مستحکم، به مانیتور تاچ اسکرین صنعتی LAMSY مقاوم در برابر ضربه، آب و غبار و پردازشگر داخلی مجهز هستند و قابلیت نصب انواع ماژول ها و تجهیزات کنترل صنعتی را دارند.

 

کیوسک صنعتی LAMSY   مدل L220-IN

اطلاعات بیشتر محصول