Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/lamsy/public_html/wp-includes/pomo/plural-forms.php on line 210
کیوسک جدید با کاربری اطلاع رسانی، سفارش گیری و خدمات آنلاین | کیوسک اطلاع رسانی

تازه ها: تجهیز کیوسک اطلاع رسانی LAMSY  به پرینتر A4 لیزری / تولید اولین سری کیوسک اطلاع رسانی ۴۲ اینچ ایستاده در شرکت مبنا پارس / افتتاح کیوسک های اطلاع رسانی فضای باز LAMSY در قطعات بهشت زهرا توسط شهردار تهران / عرضه کننده سیستم های جامع در حوزه اطلاع رسانی و خدمات مکانیزه / اولین تولید کننده کیوسک فضای باز و نمایشگر لمسی در ایران

اطلاع از تازه ترین اخبار در سایت جدید شرکت: www.lamsykiosk.com

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

کیوسک جدید با کاربری اطلاع رسانی، سفارش گیری و خدمات آنلاین


فرستنده: lamsy

جدیدترین کیوسک LAMSY مدل L720 با هدف عرضه یک محصول زیبا، با کیفیت و چند منظوره در گروه صنعتی مبنا پارس به تولید صنعتی رسید.

در طراحی کیوسک جدید علاوه بر ارتقای کیفیت کاربری و دریافت خدمات، زیبایی و ظرافت ظاهری دستگاه نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته تا با استفاده و به کارگیری این محصول، ضمن ارائه خدمات با کیفیت بالا، به زیبایی و جذابیت محیط کاربری نیز افزوده شود.

این کیوسک به نمایشگر ۲۲ اینچ مالتی تاچ و کامپیوتر داخلی مجهز است و قابلیت نصب انواع تجهیزات کاربردی از قبیل فیش پرینتر، کارتخوان، بارکدخوان و POS بانکی را دارد و گزینه بسیار مناسبی برای سیستمی کردن فرآیندها و ارائه خدمات مکانیزه در ادارات و سازمان ها، فروشگاه ها و سایر مراکز خدماتی، تفریحی و تجاری است.

 

     

 

اطلاعات بیشتر محصول